Ножи > Изготовление ножа

WorkLog (багато фото!!!)

(1/3) > >>

VV-Lviv:
Доброго здоров'ячка усім небайдужим, ось, вирішив відобразити, як я робив чергового ножа, сподіваюсь адміністрація не "взує" мене за велику кількість контенту  popl. Ну до справи.
Як завжди все розпочинається з ідеї. Малюю ескіз в графічному редакторі Inkscape в масштабі 1:1, коли отримаю те, що подобається роздруковую ескіз на принтері.

Далі підбираю необхідні матеріали: дерево (палісандр), піни, титан для больстера, матеріал для проставки, використовую зазвичай поліпропілен, його можна замовити на Brisa, він зручний тим, що легко обробляється і не боїться вологи.

Наступним кроком розмічаю плечики клинка, приміривши його до ескізу. Розмітку роблю маркером під лінійку, слідкую за тим, щоб лінія була паралельна рікассо.

Далі нарізаю необхідні шматки пінів, довжиною трохи менше 1 см. Використовую звичайну пилку по металу, а місце розрізу змащую машинним маслом. Під час різки пінів треба слідкувати за тим, щоб вони сильно не перегрівались.

VV-Lviv:
Після розмітки клинка трохи змащую його маслом і обмотую малярним скетчем, щоб захистити від подряпин і корозії, та й безпечніше працювати з таким клинком.

Наступним кроком починаю шліфувати поверхню майбутнього больстера. Для цього використовую наждак наклеїний двостороннім скетчем на рівну поверхню. В якості площини використовую скло або дощечку. З абразиву надаю перевагу швейцарській SiA, вона не засалюється швидко, в міру агресивно знімає матеріал і досить довго служить.


Нарізані піни затискаю в патрон свердлильного станка і шліфую їх на середніх обертах.
Після шліфовки пінів заміряю їх діаметр і підбираю необхідні свердла.
Далі починаю підрізати плечики клинка.  Основну масу металу знімаю на гріндері.

Далі знімаю матеріал ручною шліф машинкою, крім цього роблю насічку на хвостовику (який попередньо обрізав до необхідного розміру). Круги для шліф машинки роблю самостійно з звичайних відрізних кругів для болгарки.

Далі сточую плечики алмазними надфілями. Для цього фіксую клинок в тисках, а щоб плечики були рівними до паралельно наміченої раніше лінії ставлю полотно від старої пилки. Це дозволяє добре візуально контролювати процес.



VV-Lviv:
Підрівнявши плечики (остаточну підгонку буду робити вже під босльтер). Берусь за розмітку отвору для хвостовика на больстері. Спочатку я розмічаю середню лінію і намічаю майбутні отвори за допомогою керна.

Розсверлюємо отвори.  Сверлити титан тре на малих обертах використовуючи масло, сверло повинно бути гострим.

Розсверливши отвори в больстері уточняю лінію отвору і знімаю основну масу металу. Титан обробляється на високих обертах погано (значно гірше ніж мельхіор чи нержавійка), тому процес досить марудний.


Знявши основну массу металу далі розточую отвір надфілями, зафіксувавши заготовку в тисках, роблю аналогічно як з плечиками клинка. При розточці контролюю паралельність ліній – заміряю відстані металевою лінійкою від полотна до межі верхнього розпилу.

Далі обточую больстер по контуру і розмічаю руків’я на бруску. Вирізаю по контуру форму і переношу її на деревяшку. Малюю контур руків’я, відмічаю де буде проходити хвостовик і помічаю центральні лінії.

VV-Lviv:
Далі – фіксую дерево в тисках і розсвердлюю отвори для хвостовика з припуском 1 мм.



Торець, до якого буде прилягати больстер з проставкою шліфую на наждаку, так само як шліфував больстер. Таким способом я досягаю рівної поверхні. Для контролю малюю сітку олівцем і шліфую поки сітка не буде стерта, додатково контролюю лінійкою. Після шліфовки приміряю больстер з клином.

Якщо все добре, приступаю до склейки больстера. Знежирюю його ацетоном, покриваю епоксидною (використовую з добавкою металевої пудри, так шов менш помітний.  Забиваю больстер на клинок за допомогою металевої труби трохи розплющеної з одного кінця (щоб була овальна форма отвору, яким і забиваю больстер), при цьому використовую шкіряну прокладку між трубою і больстером (щоб не понищить грані).

Контролюю, щоб больстер став без перекосів, був перпендикулярний до клинка. Ставлю сушитись.
Після просушки видаляю зайвий клей, і зачишаю наждаком больстер.


Далі ще раз все приміряю, якщо все добре, немає перекосів і щілин приступаю до склейки пакету.

VV-Lviv:

Для розведення епоксидки використовую пластиковий стакан.  Дозувати клей і затверджував можна за допомогою шприців, але найкраще це робити за допомогою електронної ваги. Далі знежирюю всі поверхні, заливаю отвір для хвостовика епоксидною, слідкую щоб вийшли усі бульбашки і ставлю на місце хвостовик.

Стискаю пакет, витираю зайву епоксидну і ставлю сушитись. Ту епоксидну, що залишилась не викидаю, використовую її як контрольну, щоб перевірити як полімеризувався клей.


Після того як клей засохне розмічаю середню лінію і обриси руків’я повторно (в ідеалі попередня і нова розмітка повинні співпасти, але це не суттєво).

За допомогою стрічкової пили і рашпілів надаю необхідну форму (профіль) руків’ю.

Далі намічаю отвори для пінів і розсвердлюю їх.  Потрібно слідкувати щоб отвори були розмічені точно один навпроти одного.

Навигация

[0] Главная страница сообщений

[#] Следующая страница

Перейти к полной версии